Farish 3 tahun dah...

Happy Birthday to you...Happy Birthday to you...
Happy Birthday to Farish...
Happy Birthday to you...

Hari nie bersamaan 23 Jun 2010, Farish Hakimi genap 3 tahun...Ibu doakan semoga Farish menjadi anak yang soleh dan berguna satu hari nanti...chewah!...cam poyo je kan ayat aku nih...hehe


Tahun nie igt nak combinekan besday Farish plus wat kenduri doa selamat utk rumah baru...tp x sure ble nak wat...so just plan ngan husband nak bg sket ole2 utk kwn2 Farish kt taska...x byk pon dlm 20 je...saje bg diorg suke...

Nie la...ole2 utk kwn2 Farish kat taska

Farish 6 bulan

Tak sangka dah besar rupenyer Farish...diam x diam dah 3 tahun dah...rindu sgt time Farish kecik2 dulu...dari x pandai jalan smpi dah boleh jalan...habis satu rumah di selongkarnye...Dari x pandai ckp smpi la dah terer cakap plus dah terer gak melawan ibu dan ayah dia:) xpe...xpe...dah besar nnt ibu cubit dia...hehe 


Time nie Farish celebrate besday 1 tahun

Teringat time aku pregnantkan Farish dulu...7 bulan aku mabuk x leh makan nasi...time tuh aku fobia tgk makanan kaler putih...loya je tekak nih...hasilnye aku dh macam aneroksia time pregnant...kurus jek...hari2 makan bihun goreng kafe Cik Wan...Tapi klu nasi lemak daun pisang aku bleh mkn plak...tu pon mase tgh ngidam...jenuh husband aku carik satu Nilai...last2 jmpe...dia beli 3 bungkus...abis aku melantak...giler kuat mkn...tu pasal la agaknye Farish 'in' giler ngan nasi lemak.

Sambut besday 2 tahun...bawak jenjalan kat Zoo Negara

Farish adalah sgt suka melaram (ikut perangai ibu dia la nih)...tu yg paling aku x tahan...pantang nmpk baju baru...abis dia pakai...smpi aku terpaksa sorok baju jalan dia...klu x... nak tido pon nk pakai suar jeans...adus

Makanan kegemaran Farish adalah Nasi Lemak+Nasi Ayam+Megi goreng+roti bakar...sgt susah mau makan nasi ngan lauk lain...jenuh aku...Tapi x tak kisah la coz sume yg Farish suka adalah makanan fav aku gaks...mane tumpahnye kuah klu x ke nasi...hehe

Pastu sgt suke mengarah...smpi aku rasela, bile dh besar nnt confirm Farish bercita2 nak jadi pengarah...kekiranye praktis dari kecik la nie...Practise Make Perfect la katakan:)...Pastu kuat sentap cam aku gak...hehe... sensitip plak tuh...dlm ati ada taman...pening husband aku nak layan coz perangai mak ngan anak same jek:)

Camne pon Farish...ibu & ayah still sayang Farish sampai ke akhir hayat...
We love u so much...muah...muah...muah...

8 comments:

Bittersweet Life said...

Acik linda tgk Farish dari dalam perut lagi....slalu acik linda tgk perut ibu dia bergerak2 farish tendang....huhu...
Ape2 pon,
EDIBED TO FARISH..
semoga sentiasa jadi good boy...

Mayiskandar said...

tu la...sebab tuh la Farish byk kene kenan Acik Lynda...

.:. SyazMaa .:. said...

Hepi besday yu Farish... muka xbyk berubah la tgk dr 6bln tu... hehehe... ank ayh tu... eerrrr bila nk bg adk kat dia kak...upppsss... ;p

Mayiskandar said...

ma : tu la...muke sepesen je dr kecik smpi bsr...norman junior nih...nk tmbh adik tu..x tau ble...lum smpi seru lg nih :)

ann @ hatiberbunga said...

kejap je kan.. tetiba je anak2 dah besar. huhu..

nway, hepi besday, dear!!
moga jadi anak yg soleh & membanggakan ibu & ayah mu. ;)

Mayiskandar said...

tu la...rindu time dia kecik dulu...tqvm ek Cik ann:)

Min Hamzah said...

hepi besday FARISH...semoga menjadi anak yang soleh n berjaya dalam hidup..amin..muaaahhhhh ciuman sayang dr antey min

Mayiskandar said...

Kak Mieyn : Tqvm kak mieyn...present xde ker:)