Besday Papa & Mother's Day in Advance...

8 Mei 2012 lepas, besday ayah aku yang ke 63 kot...tak sure la...kami adik beradik pakat utk celebrate besday ayah aku in advance memandangkan besday ayah aku jatuh pada hari selasa...time tu sume keje...nk celebrate malamnye takut nnt sume penat...So setelah mencapai kate sepakat kitorg pon decide utk celebrate pada hari sabtu 5 mei bersekali dgn mother's day...


Mcm besela, kalu wat makan2 kat rumah mak aku, confirm ade barbeque punye...amat adik aku la yg rajin sekali beli barang, perap daging, wat sos n tukang bakar...kitorg ni tukang makan je...nak wat camne...dah dia sorg je yg tak kawen lagi, harus la kene wat mcm2 keje kan...kitorg yg dah kawen ni ade excuse la kate nak jage anak la bagai...hehe


Kek as usual...sponsered by along n nazril...

Papa n mama potong kek besday n mother's day in advance...

Tukang bakar - Baim n Amat

tukang makan n tengok..

makan time...

me n along...apsal aku nmpk begitu kalerful..



salwa, me, paan, aleesya n mama..



0 comments: