Payish @ KRISTA Sports Day...

Happy weekends uolls!!!
Nak update pasal sports day Payish last week...Ahad lepas, 6 Mei 2012, Payish ade sports day kat tadika Krista dia. Dis time diorang wat kat Dewan Serbaguna KLIA n combined dgn tiga buah tadika , Krista Desa Anggerik, Desa Indah n Enstek.


Ok la wat kt cini..tmpt pon selesa compared dengan tahun lepas, diorg wat kat dewan MPN...malap plus audio x memberangsangkan...Pegi sane pon bertiga je...Paan aku tinggalkan dgn mak aku...mase aku pegi tu dia tgh syok tido lagi...slow2 je aku kuar...takut nnt dia jaga...kalau dah jaga n nmpk aku...jgn harapla ko nak tinggalkan dia...harus dia merengek sepanjang mase...cian paan kene tinggal ngan ibu n ayah...


Sampai sane dalam kul 8 pagi...pas register bawa payish breakfast dulu...kang tak pasal2 pengsan plak payish time tgh sukan nnt kalu x makan. Pas abih mkn pegi balik dewan tu n mase tuh diorg dah nak start marching dah...aku pon terus pas payish kat teacher dia n cari tempat duduk dgn husband aku.



Tgh marching...ken main lagi...siap pegang tangan dgn pompuan lagi...

Beratur ramai-ramai...


Tgh tunggu turn nak main games...


Payish dgn bolanye...Name game ni 'Kingo Jumping'

Yang ni plak 'Giant walk'

Sesi penyampaian hadiah...

Gembira dapat byk hadiah...

Goodies utk parents...tahun lepas dapat payung...tahun ni dpt towel je...
confirm bajet ciput nih...hehe

dgn ayah saya yg botak...





0 comments: