Gambar Family Saya:)...

Sementara tgh lunch hour ni...nak update sket psal family photoshoot yang aku buat beberape minggu lepas...tak ingat bile...rasenye 1 April kot..hari ahad... Lame dah sbnrnye niat di hati nak amik pic family nih...tp terbengkalai coz xde gesaan yang melampau dari kedua-dua belah pihak (aku n husbandla tu)...hehe

Alkisahnye...aku telah pakse husband aku beli cat untuk cat dinding rumah yang dah tiga tahun duduk asik kaler putih je...so...disebabkan tak tahan dgr bebelan aku yang hari2 suh tukar cat...makanye husband aku pon redo je la ngan permintaan isteri dia nih :)

Lepas abih cat rumah, dinding tu nampak cam kosong je...asalnye ade cermin kat dinding tuh...tp dah dialihkan ke tempat lain. Pastu husband aku plak kate...kalau letak gambar family pon ok gak kan... aku pon  laju je mengangguk kepala. Pastu apa lagi, laju je la tangan ni sms faruq a.k.a member satu tempat keje yg memang wat bisnes photography ni...deal punye deal ...at last terealisasila impian nak wat family potrait... so...nie la hasilnye...


Photoshoot ni wat kat Dataran Nilai je. tak larat nak g jauh2 coz ade bile ade anak kecik ni susah sket...Amik gambar pon waktu pagi dalam kul 9 lebih.. tp time tu pon matahari dah start nak terik...


Farhan yang serius...tak mau gelak langsung...


Farish dgn beskalnye...gigih husband aku angkut naik kete...


Debab + boolat..







Actually ade byk lagi...tp tak kuase la nak masukkan sume kan...yg ni pon Faruq dah editkan. Pastu skrg ni tinggal pilih gambar yang mane satu untuk diframekan...tenkiu very much Faruq.... kalu sape2 yg berminat nak amik gmbr le je pegi kt blog faruq ni ye...

11 comments:

ain.ya.nun. said...

Best kan ambil gambar dgn faruq? =)

Mayiskandar said...

dak pink : best...rase cam nak amik lagi jer...hehe

Bittersweet Life said...

payish kelihatan romeo dgn beskal beliau...

.:. SyazMaa .:. said...

waaahhh sweet je smua ye... abg paish tgh mood baik letuw... hihihi ;)

Azreena Malek said...

sukenye..nak tggu daniyal becar skit baru amik gambar cengini...

~emma~ said...

ala ala..pa'an comel + boolaattt..geram rase nak gigit2 pp.. abang payish hapy je mukanye..tp ibu payish maintain cun je.. :)

Mayiskandar said...

bittersweet: Beliau mmg agak romeo di alam realiti:) ngikut ayah dia...hehe

Maa: time ni mood payish mmg agak baik sket. Cume paan je x bape nk ade mood:)

Azreena: boleh reen...bile bb besar senang sket nk amik gmbr...

Emma: ibu payish n paan sbnrnye yg over excited nk amik gmbr...hehe

ann @ hatiberbunga said...

cantik! cantik!
dari dulu teringin nk amik gambar nk faruq. tp manjang je x kesampaian. huhu..

Mayiskandar said...

ann: tu la...mmg tingin nk amik pic family...tu yg gigih gak wat tu:-)

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

ada putera cute!

Mayiskandar said...

Elin : Putera debab ade la...hehe. congrats ek 4 ur new baby born...muke sebijik cam wina...name aper...