Public Holiday=xtvt melaundry...

Assalam...hr ni public holiday sempena pertabalan YDP Agong yg baru...klu ikutkan hr ni aku kene keje coz ada lawatan dr alumni morocco. Since ade one of our lecturer yg pernah futher study kt morroco, kitorg tlh diberi mandat utk jadi tuan rumah...tak bestnye:( dh la nk dtg time cuti plak tu...punah harapan aku nk bersosial ngan husband n anak2 aku...

Aku ni pon kenmain bersemangat wat paperwork utk dpt kelulusan bos aku...tup2 lecturer tu kate cancel...Alhamdulillah!...tu yg dgr sgt tuh...so blh la aku bersenang-senang lepak kt rumah...hehe

Hajat dihati nk kuar bersosial, tp ble tgk baju selambak tak basuh plus selambak baju x berlipat, aku pon cancelkan niat di hati nk g bersosial...huhu   So... xtvt hr ni adalah melaundry baju...smbl lipat baju smbil update blog yg KPI nye sebulan satu entry...hehe...sbbnye ade org tnye apsal aku lame tak hapdet blog...so aku jwb, KPI aku sebulan satu entry je atau dlm bhs lembutnye MALAS;)

4 comments:

~emma~ said...

ehem2.. Update gune GT ek k.mai.. :-)

Mayiskandar said...

Hehe...testing gak...

mamaamni.blogspot.com said...

mcm byk je bunyinya tu mai...hihihi..takpe...minggu lgi satu blh bersosial lagi pas gaji..winkwink....

Mayiskandar said...

Mamaamni: mmg byk giler pon sbnrnye...ni pon x abih lg membasuhnye...hehe