Saya Addicted dengan Citer nie..


Baru je lepas abis tgk drama bersiri REVENGE kt channel SWR 711. Seriesly...best citer nih. Pada akula... org lain x tau la kan. Tapi skrg ni mmg aku addicted dengan citer nie...tak sabar nk tunggu next episode:)

Camnela aku blh tersangkut dgn citer ni…Alkisahnye aku tertengok gazet iklan citer ni kat Channel Star World sebelum citer ni ditayangkan.  Mase tgk iklan tuh cam best je citer ni…so aku pon tryla tgk citer ni mase first time ditayangkan. Kalau tak silap aku hujung bulan 3 rasenye . tgk 1st episode pon aku dah rase best. Coz citer ni buat kiter tertunggu-tunggu utk next episode.

Citer dia mengisahkan tentang seorang perempuan yang bernama Emily Thorne (Watak Utama) yang berazam untuk membalas dendam pada keluarga Grayson kerana telah membuatkan ayahnya dipenjarakan atas kesalahan yang di lakukan oleh mereka. so, untuk membalas dendam, dia telah menukarkan identity sebenar dia , Amanda Clarke kepada Emily Thorne. Start dari situla dia mula menumpaskan musuh ayahnya itu satu persatu. Kalau nak tau lagi pasal citer ni, kenela tgk citer ni ek..

Citer nie ditayangkan setiap hari Isnin dan Selasa pukul 10.50 malam kat Channel Star World (711). Skrg ni dah episod lapan. Hero dan heroin dia pon cantik n hensem2...tu yg buat aku melekat je kt TV nak tgk diorg tuh...hehe...Tapi yg tak bestnye, citer ni clash ngan satu lagi drama bersiri feveret aku Desperate Housewives yg ditayangkan setiap hari selasa kul 10.30 malam. Adoi...nak tgk mane satu nih...sebelum nie DH jadi 1st choice aku...tp disebabkan REVENGE ni, DH dh jadi no. dua...cian dia...huhu...sebaik la hari tuh astro offer nak pasang ASTRO PVR kt rumah aku...so...pasni tak yah la aku susah ati coz dah boleh record sume citer. Dan disebabkan tamak haloba, aku record dua-dua citer sekali...so, dua-dua citer aku leh tgk:)

Nie la watak utama citer nie...Emily Van Camp (Nama sebenar)...sweet n cool je dia nie...

Joshua Bowman- Dalam tu dia jadi Daniel Grayson, Centa hati Emily. Walaupon dia anak family Grayson yg Emily nk balas dendam tue...tapi tersangatla baik n cute:)
Nick Wechsler - Dalam citer ni dia jadi Jack Porter, suke kat Emily. Dia ni pon baik gak...


k la...abih dah update...nk tgk desperate housewives plak...


0 comments: