Today Is My Birthday...

Today is my birthday

29 November 2010

Welcome to d 3 series club....Dah masuk 30 tahun....bile dah mencecah ke angka 3 nih yg tak best nih. Maknenye aku dah semakin tua...huhu...anak pon baru sorang. Target aku klu boleh b4 35 aku dah ade 3 org anak...blh tak camtuh.... tapi masalahnye aku masih fobia nak beranak lagi..takut+sakit+ngeri....takpela nnt bile ade rezeki confirm hati aku terbuka nak tambah anak lagi...

As usual, mlm tadi lagi husband aku dah wish hepi besday. Name pon husband of coursela kene jadi org first yg wish kat wife dia kan...seb baik dia igt, klu tak confirm aku sentap...hehe...Farish siap buatkan besday kek lagi utk aku. Walaupon keknya dari pemadam n lilinnye dari pensil, aku tetap terharu...huhu....aku tau farish bukan tau pon besday aku. Tapi kebetulan dia tgh main2, tak pasal2 dia buat kek dari pemadam. Pastu dia cucuk plak pensil kaler kat pemadam tuh jadikan lilin. Then dia suh aku tiup...cam tau2 je jer besday aku....hehe...tu la namenye chemistry antara mak ngan anak....

Hadiah besday takde lagi...tp aku dah tuntut awal2 kat husband aku memandangkan awal december nih kami berdua dan sume org kerajaan akan dpt bonus...yeay... So kitorg deal akan belikan hadiah masing2 coz besday husband aku arituh aku tak sempat nak belikan present...isk...tak sabar nak pau huband aku nih...hik...hik...

Last but not least, TQVM to all my friends yg sudi wish hepi beday kat aku. Terima kasih tak terhingga atas ingatan dan doa kalian. ok...fullstop

12 comments:

Min Hamzah said...

hepi besday Mai...welcome d 3 club...pasni isi borang tau. semoga dimurahkan rezeki tok second anak lak..aminnnnnnnnnn

Mayiskandar said...

daring women : tqvm...doa2kanla ek...

·٠•●♥ NOR ♥●•٠· said...

Happy Bezzday Kak Mai!!.. kak Mai ngan hubby romantik la... so sweet... :)

Mayiskandar said...

nor : ala...romantik suam-uam kuku jer nor...hehe

ann @ hatiberbunga said...

hepi besday, dear!!
bday kita dekat2, rupanya..
bintang sama nih! ;)

Mayiskandar said...

ann : tu la...arituh besday cik ann kan...anyway...tenkiu...tenkiu...

O said...

happy besday!!!!
welkem tO 3 series
;p

Mayiskandar said...

bonda : tenkiu...tenkiu...

Anonymous said...

dear kak mai...

hepy besday...;)

Mayiskandar said...

CPR : tq dear...

shazmonaz said...

happy belated birthday..

Mayiskandar said...

shazmonaz : tqvm...