Kami Yang Feeling Raye...

Semalam opis aku snap gambar "Feeling-Feeling Raye Gitu". Actually pic tu utk wat kad raya Unit kami. Mmg tiap2 thn bile nak raye kitorg akan ambil gmbr grouping utk Corporate Com. Unit.
Tp pic nih x cukup korum sebnrnye. 
Lagi 3 org xde. Korang jgn jeles ek,nnt kitorg superimposekan gmbr ek.
So sila la layanz aksi2 kami yg agaks terlampau ni ek:)
Agak2 maner yg sesuai jd cover kad raye...


Skema jer sume...


Corporate Communication Crew...huhu


Peh!...tak sanggup tgk diri sendiri beraksi camtuh:)

Amacam...agak2 kitorg nie layak tak jadi model hari raye...hehe

6 comments:

::ku BUKAN aku:: said...

alaa.....FEM nak jugak....hukhuk...
wah!!sume pndi berlakon...ade bakat nie...

Mayiskandar said...

ku bukan aku : ala, FEM kan ada jurufoto yg lg berkaliber...apa lg tunjuk skill la...hehe

Miss Lynda said...

gambar yg no 1tu...macam kumpulan nasyid.....huhuh

Mayiskandar said...

lynda : huhu...tu la pasal...pic yg last tuh...pandai kiter berlakon kan...:)

ann @ hatiberbunga said...

wah.. comel2 je suma org unit korporat ni. hehe..

Mayiskandar said...

ann : kami mmg comey2 gitu...haha...perasan...sila jgn muntah