Bagan Lalang - Buke Pose...

Semalam berbuke pose kat Bagan Lalang. Kawan husband aku merangkap kawan aku gaks nak belanja. Dah sah2 la aku n husband satu tmpt keje, so kawan dia adalah kawan aku gaks kan. Org dah nak belanje, ape lagi jgn la disia-siakan ye tak. Tak yah la aku masak...hehe

Nie la ahli-ahlinye...adala lebih kurang 11 orang termasuk aku n husband

Muke hepi coz kekenyangan melampau plus org belanjela katakan...hehe

Farish & Atikah (Anak Edd)
Anyway, tqvm to Gigi & Yus coz sponsor kitorg makan kt Bagan Lalang...Pasni jgnla serik nak belanje lagi ek:)

4 comments:

tyneedy said...

rejeki jgn ditolak, musuh jgn dicari.. bestnye dpt mkn ramai2. awak ni dgn suami pun blm berbuka sama2 lg.huk!

Mayiskandar said...

tyneedy : tu..la org memberi kiter merase kan...hehe..xpela, nnt adela mase utk dating berdua ngan en suami:)

::ku BUKAN aku:: said...

waahhh!!...makan beso...makan beso..

Mayiskandar said...

ku Bukan aku : rezeki dr Allah Ta'ala jgn ditolak...lagi2 org nak belanje, ape lagi....makan beso la ek:)