'Adnan Sempit' yang Best Giler.....

Malam sabtu aritu aku n husband g tengok Adnan Sempit...Lame dah sebenarnye nak tgk cume x berkesempatan je...Ptg sabtu tuh aku kene keje coz ade event kt tmpt keje aku...balik je rmh dlm kul 5 ptg aku tgk farish tgh melepek keboringan...Husband aku plak sibuk main game...so disebabkan kesian tgk teruna 2 org nih..aku pon suggest kt husband aku bw Farish main2 kt Alamanda....ttp sbnrnya aku agenda lain....nak g tgk wayang..hik...hik..Aku booking tiket by phone...memula booking tiket 8.30 mlm...pastu aku ckp kt husband...sempat ke nk tgk 8.30, nak bw Farish main2 lagi...pastu husband aku kate bookingla lagi satu...so aku dgn rela hatinya tepon lagi utk tiket kul 10.30 mlm plak...


Dekat kul 7 smpi Alamanda bw Farish mian kt indoor playground kt sebelah Parkson...puas main+makan, dah kul 8.30 mlm...mmg x smpt pon nk tgk yg kul 8.30...seb baik dh booking kul 10.30...Aku amik tiket pastu pos Farish kt rumah mak aku kt Bangi...Kul 10.15 mlm gerak g alamanda balik semata2 untuk 'Adnan Sempit'...hehe

Ok la citer tu...x menghampakan...kelakar giler + sengal...sampai habis citer tuh aku still tersenyum sorg2 dlm keta...hik..hik...boleh layan la....so for those yg blom tgk lagi citer nih...aku suggestkan g la tgk...confirm leh release tensen...x tau nak komen ape lagi psl citer nih...try la tgk...Let the movie do the talking...hehe

0 comments: