Finally dapat gak aku redeem bende alah tuh...

Finally dpt gak aku redeem Italian Cookware Collection, Fry Pan Bialetti dengan harga RM 5.90. Sesaper yg rajin shopping barang kt GIANT sure tau pasal nih...

 
*Ni lah Non Stick Fry Pan, 24cm yg aku redeem tuh

Camne aku blh terjebak ngan bende alah nih... jeng...jeng...jeng...Masa beli barang kat GIANT tuh tetiba cashier bg la borang kt redemption nih. Kengkonon nak promote kt kitorg la...memula aku wat dek jek...pastu bile baca balik cam menarik plak coz aku dh lame tingin nak beli non stick fry pan...Pastu tgk syarat dia senang jer, setiap RM 20 purchase, kita akan dapat satu stamp...so korang kumpulla bape byk stamp yg diperlukan utk dpt Italian Cookware Collection dengan harga yg paling rendah.

 
* Borang Redemption - Aku dpt kumpul 86 stamp je, lagi 4 stamp GIANT bagi free coz aku selalu soping kt sane...hehe

Aku dah aim nak Stir Fry Pan, 28 cm tuh...aku ckp kt husband, mcm mane sekali pon aku nak gak fry pan tuh tp x mau beli mahal, nak beli ngan rege murah jek...hik..hik... Redemption ni start 28 Ogos 2009 till 25 Feb 2010...So start Ogos tahun lepas smpila hari rabu, 17 Feb 2010, gigih aku n husband soping kt GIANT. Tapi x dpt fry pan yg aku nak coz stir fry pan tuh kene kumpul sampai 130 stamp...Aku mampu kumpul 90 stamp jek...so dptla redeem Fry Pan, 24 cm jek...huhu...Ok la drp xde kan. Husband aku kate x pela...klu nak kumpul smpi 130 harus smpi tarikh tutup aku x dpt kumpul...so grab je la yg mane dpt kan...

2 comments:

ain.ya.nun. said...

kak sila pun ade kuali camtu. die redeem gak =)

Mayiskandar said...

hehe...tu kuali redeem namenye...