Nyanyi...Jangan Tak Nyanyi...

Aktiviti semalam adalah berKARAOKE...best...best...lame x asah suara nih...pas lunch tetiba plak husband aku menyuarakan pendapat nak g karaoke...mimpi ape?...aku ckp ok gak since program nak berpicnic kt Port Dickson terpaksa dibatalkan a.k.a ditunda ke next week gara-gara Along aku demam mengejut plak...

Hish...berkobar2 aku n husband nak mencurahkan sisa2 duit kt dlm tempayan (nih adalah pepatah husband aku yg di adaptasi dari "Mendengar guruh di langit, air tempayan dicurahkan"). Dengan kate lain nak dok perabih duit (ade lagi ke?) sblm nak dpt gaji next week...ade kene mengene ke?...belasah je la kan...hehe

So...kitorg sekelurga tido dulu barang sejam dua untuk stamina suara...dlm kul 5 ptg bangun +mandi+bersiap n terus menuju ke tmpt ini...jeng...jeng...

City Idol, Nilai...tgk kt Banner dia...CAFE*FAMILY KARAOKE*SNOOKER
Maknenyer bleh bw seisi rumah la kan...

Sampai dua mic Farish kongker...

Turn teruna berdua nih plak nyanyi...PEACE NO WAR


Tak sangka rupenya husband aku peminat setiaTaylor Swift...
lagu pon 'U Belongs With Me'

Alamak....sekerat je muke Paish...

Setelah berkaraoke dekat sejam lebih aku terpaksa redha melepaskan mic coz dah nak dekat maghrib...husband aku pon asyik dok sound je...
"Nak Maghrib dah nih"..
Sesi membayar plak...RM12 je...murah...murah...

4 comments:

Anonymous said...

Farish nyanyi lagu ape...kecik2 dh terer nyanyi...

Mayiskandar said...

Nyanyi main2 je...x tau ape yg dia nyanyi...

mRsauRa said...

phewiiiiiiittt dangdut satuuuuuuu

Mayiskandar said...

kikin : mari gelek beramai2...