Sangat Suka Terima Award Nih...Tenkiu...Tenkiu

Hari nie rasa sangat happy walaupon x bape sihat sangat coz selseme + pening kepala...tapi gagahkan gak pegi opis coz pagi ada event. Petangnya x masuk opis coz kepala rase berat sangat...pegi klinik dapat mc...Opss...dah melalut dah...kenapa aku happy ek...sesaje buka blog pas mandi tadi, pastu dpt comment dari Ann yg telah menghadiahkan aku ini...jeng...jeng...jeng...

TERIMA KASIH DAUN KELADI
kepada Ann yg sudi bagi aku award nih.
Sangat suka sebab award nih kaler pink:)

Tapi dpt award nih bukan free2 je...mana ade bende dlm dunia nih free kan...

1. Buat satu entry tentang award ini (Copy badge "BEAUTIFUL BLOGGER AWARD") utk diletakkan dlm blog korang
2. Ucap terima kasih dan letak link pemberi award pada entry tersebut
3. Senaraikan 15 blogger sebagai penerima award

Walaupon ada yang penah terima award nih, tapi aku tetap nak bagi gak sebab korang memang santek...hehe...terimala ek...jgn malu2





4 comments:

ain.ya.nun. said...

muahaha. nama ai pun ado.

mahap kak, ai da dapt b4 this, so ai tgok je la ea. =)

Mayiskandar said...

Dak Pink : Dah tau Ain dah dpt...tp nak bg gak...kene amik tau...hehe...selamat menyambut Hari Setiausaha jap lagi...

laGenDA KodOk HijAU said...

aku buang je dapat award tu ramai yang bagi.. hahah sbb blog aku tak bes

Mayiskandar said...

ko nih...x menghargai langsung pemberian org...blog ko bes ape..klu x xde la aku letak ko dlm blog list aku...hehe...pujian x ikhlas..