Deco Bersama Mr. Norman & Mr. Farish...


Wanita dan bunga adalah sinonim. Tapi kalu lelaki dan bunga agak janggal sket kecuali kalu lelaki yg tgh kemaruk bercinta. Kalu tak hari-hari dpt bunga paling cekai pon setahun sekali…yg untungnye pompuan2 cam kite la kan..haha
Tapi kalu lelaki dah kahwin plak camner? Ada org kate kalu dah kawen, wife nak dpt bunge tuh agak2 kalu dah merajuk sakan baru bleh dpt. Itu pun jenuh bgi hint nak bunga. Tp ada juga lelaki yg dah kawen x boleh berpisah dgn bunga.
Contohnye camnie :
*
*
*
*
*
 Deco bersama Mr. Norman & Asst. Farish Hakimi 

"Mule2...betul2kan sket bunga tuh kasi santek"


"Pastu masukkan dlm pasu ye...Asst. Farish jgn lupe masukkan batu kristal utk Final touch up"


Taaaraaa!!!...gojes :)

11 comments:

~emma~ said...

waa ade bakat rupenye abg.nom nie.. beseri2 la umh kak mai raye nie..huhu

Mayiskandar said...

haha...bakat terpendam tuh...tak sangka husband aku yg nmpk cam nak pukul org nie rupe-rupenye dlm ati ada taman...

Elin said...

wah..wah...saye pun nak gubah bunga jugak..upah mr. norman leh tak..hehe. Tak sangka betul mr. norman nih...catik lak tu...hihi.

Maa said...

mamat bunga rupanya... kuikuikuikui... nk beli bunga gak la. baru tersebut kt syuki mggu lps... huhuhu... cantik umh k.mai ye... ;)

Mayiskandar said...

Elin : hehe...bleh2...nnt akak kenekan byrn la ek...bleh wat side income nih:)

Maa : tu la, dlm diam rerupenye mamat bunge...Pasni suh Syuk plak gubah bunge...x cantik mane pon rumah...baru2 berjinak nak hias rumah

::ku BUKAN aku:: said...

ehem..ehem...boleh dtg PT5668 buat decoration tak??hihi...

Mayiskandar said...

ku Bukan aku ; Bleh...bleh....tp kene caj tinggi sket la:)

bOnda said...

kagum! kagum!
terbaek ahhh! =)

Mayiskandar said...

bonda : Kagum sket2 jek...nnt ada org kembang idung:)

ann @ hatiberbunga said...

wah.. tu namanya.. dalam hati ada taman. ekekek..

tabik spring sket..!

Mayiskandar said...

ann :tu la...muke cam ganas je...dlm ati berbunga2:)