Our Dating Day...

Semalam aku n husband bercuti...sesaje amik cuti coz nak release tension...lagi pon dah lame x kuar dating berdua ngan husband...sebelum nih...asal plan je nak kuar berdua mesti x jadi...so semalam kitorg pon merealisasikan niat suci murni kami itew...

Macam bese...of coursela kene hantar Farish g taska dulu...kalo tak camner nak g dating kan...Farish mcm tau2 aje kitorg nak g bersosial...siap ckp, "Parish tak nak g kolah ari ni, paish nak g jalan"...Adus...kantoi la pulak...camner dia bleh tau hah? Musykil...musykil...

At last husband aku pancing g kedai belikan menan dlm bekas bulat yg letak 50 sen tuh, barula nak g taska...tu pun cam liat2 je...Cian Farish...nnt ibu ngan ayah beli menan ek...kasi chance la ayah ngan ibu nak dating...hik...hik...

Memula plan nak tgk wayang...nak tgk The Twilight Saga Eclipse...lame aku tunggu nak tgk sambungan dari Twilight Saga New Moon...Tapi bleh la pulak tersalah tarikh...citer tu release 8 hb la plak...Maknenye x jadi la tgk wayang...
isk...isk...

So kitorg decided g Houz Depot utk cari barang perhiasan rumah since almost 1 year aku pindah kt rumah sendiri, tp rase mcm dok kt rumah bujang je...ape taknye...kosong je...x berseri langsung...

Houz Depot

Kengkonon nak beli gmbr...tp gile mahal...


sempat lagi posing kt atas katil...

Houz Depot ni lebih kurang cam IKEA la jugak konsep dia...ok la...cume barang dia x byk mcm kt IKEA...pusing2 & posing ala kadar...x jumpe yg berkenan trus ajak husband aku g IKEA. 


Seb baik Houz Depot ngan IKEA nih dekat jer....Smpi cne trus g melantak dulu kt food court dia. Tak tau nak mkn aper...cari nasik, diorg x jual plak...isk...isk...at last order la mknn western. tu je yg ada...nak wat camner...belasah je la...abis mkn, round2 jap...belila satu dua barang sbg syarat...rugi plak...x kan dtg IKEA nak mkn je...klu setakat meatball tuh, berketul2 aku bleh rebus kt rumah...hehe

Aku order Vegetarian Pasta...RM 5...murah je kan...mcm x percaya jer

Nie aku panggil meatball je...name penuh dia, aku x tau...tapi sangat sedap...
Rege dia RM10 = 10 ketul meatball...ok la...worth it

Sebelum makan, harus amik gmbr dulu...

Khusyuk pakcik ni makan...tamak...aku punyer pon dia nak mkn gaks...


0 comments: