Bersosial ngan Opismate @ Bowling, Alamanda...

Semalam Negeri Sembilan cuti sempena keputeraan DYMM Yam Tuan Besar Negeri Sembilan. So, secara automatiknye, kitorag yg keje kt Nilai ni pon dapat cuti. Termasukla USIM...opis aku la tuh. D day b4 cuti tuh, opismate aku dah plan nak ajak g main bowling. Dah 2 kali plan tp x jadi coz masing2 ada mcm2 hal. This time kali ke-3 plan. Nak x nak kene jadi gak..hehe.

So, kitorg decide pukul 11.00 pagi dah ader kat Bowling, Alamanda. Ni jela tmpt yang dekat n sesuwei coz mls nak g jauh2. Awal giler kan nak g main bowling. Reasonnye adalah klu g lmbt2 nnt takut lane penuh.... Jadinya kitorg ambil langkah berjaga2la nih...hehe..poyo jer

Kitorang main 7 org termasukla hubby aku + abg opismate aku. Memule main satu game jer, tp disebabkan opismate aku  si Atan ni x puas ati dengan performance dia, kitorag pon tmbh satu lagi game. Ni sume gara2 bos aku yg tetapkan syarat sape point paling rendah kene direct blanje goreng pisang selama seminggu..huhu...kejam

Anyway, we had enjoyable moment even kitorg bukan la terer sgt main boling nih...asyik masuk longkang jer...huhu Hopefully pasni leh plan g karaoke plak ek. Last but not least thanx to my boss coz blanjer kitorg main boling...selalu2 la blanjer ek..to Rejab...jgn wat2 luper plak blanje goreng pisang...



 *Ni la opismate aku dari kiri - Saiful@Atan, Rejab, En. Hariri (my Boss), Mai (aku), Linda


* MY Family

 
* Farish pon nk main boling gak 

 
*Aku n Lynda- wajib bergambar..hehe

2 comments:

Bittersweet Life said...

bukan ke kita tangkap byk gambar..nape ni je yg kuar..huhuh

Mayiskandar said...

mls nk upload bebyk...nnt gmbr lain akak upload dlm FB ek