Wedding @ Sungai Buloh - 10 Jan 2010

* Ni lah pengantinnye - Tim & Faisal
Hari ahad g wedding member UiTM, Melaka kt Sungai Buloh. 
Dia wat majlis kt Dewan Perdana Lembaga Getah Malaysia (RRIM). 
Actually mmg x sabar nk g wedding member aku ni, Tim@Timon@ nama sebenar Siti Fatimah...hehe…sebabnya mmg dah lame sgt x jmpe ngan Tim nih. 2ndly, nak jmpe sesgt ngan member2 yang lain. Biaselakan…habis jer study sumenyer bw haluan masing2.
Akula yg paling jauh skali kt Nilai.

So….utk merealisasikan hasrat aku nih…aku n hubby gerak awal dr Bangi (tido semalam kt umh family aku spy dekat sket). Dengan semangat berkobar2nya, kul 11.50 pagi kitorang dah start gerak dr Bangi…awalkan…hehe…sbnrnya takut sesat coz x penah pegi sane…tu yg gerak awal tuh..huhu…tp Alhamdulillah perjalanan kitorag smooth n silky…sesat sket2 tuh beselakan…hehe…

Tepat kul 1 tghr kitorg pon smpi… At d same time rombongan pengantin pon smpi gak…Aku, hubby n Farish g mkn dulu…pastu tnggu member2 aku yg lain datang..tunggu punyer tunggu, at last jmpe gak ngan diorang nih.
Liz, Nita, Iza, Shasha, Amy, Vouge, Nurul, Kakak..miss u all so much!!!...
lame sgt x jmpe korang…pasni keep in touch dlm Facebook la ek…
Untuk Tim, Selamat Pengantin Baru, semoga kekal ke anak cucu…
Amin

 
*Dari kiri - Liz, Mai (aku), Faisal, Tim, Iza, Vouge, Nita

 


 *Farish, ibu n ayah

0 comments: