Hari ni aku EL - 15 Jan 2010

Hari ni aku EL(Emergency Leave) coz Farish demam. Demam dia x la tinggi sangat..dalam 37.1 je.. Klu ikut doc, 37.5 baru bleh diiktiraf demam. Tp sbg seorg ibu, bagi aku kalau temperature dh mencecah 37.0 tu dh kira cam demam la..huhu sesuke jer wat andaian sendrikan...

Hajat di hati nk g opis coz byk keje x settle lg, tp x smpi ati nak tinggalkan Farish kt taska. so aku amik keputusan  utk cuti...kt  rmh keje aku mengadap si Farish ni la di samping menjalankan tugas2 hakiki aku kt umah...hik...hik


*Tgh bobom.....budak x sihat... 

Part yang paling susah skali nak bagi Farish makan ubat...cukup liat..sampai aku kene janji mcm2 nk bg dia mkn..pagi tadi sebelum bg dia mkn ubat aku janji..."kalau farish makan ubat nnt ibu belikan pow2(pistol) ngan kapal terbang ek", so barula dia nak makan. Tghr plak lagi payah...farish siap tutup mulut ngan tangan lagi xmo mkn ubt. Mcm2 janji manis aku tabur kt dia....x jalan pon...at last aku amik kamera pastu aku ckp "klu farish nk amik gambar kene mkn ubat dulu"...laju je dia buka mulut...ptg nnt nk bw g klinik...Hopefully farish cepat sembuh ek sayang..


*farish yang susah mkn ubat

 

0 comments: