Stomach Ache....

Hari Ahad lepas b4 balik Bangi, singgah Alamanda jap g lunch....malas nak masak untuk lunch coz pagi tadi aku dah bertungkus lumus masak spaghetti...alasan!!!..sebenarnye dh boring dok umah...hehe..Smpi Alamanda aku trus ajak husband g cari makan coz perut aku dh berbunyik minta diisi. Actuallynya dah 2 hari perut aku rase cam x best jer...macam masuk angin n pedih2 je...ni gara2 lambat makan la nih...nak kate gastrik pon bukan coz aku x pernah ade sejarah gastrik...

Pegi foodcourt RASA terus order Nasi Ayam...cari tempat duduk terus makan...tapi Farish mengamuk nak beli menan...x mau banyak citer aku bw di g kedai magazines beli power rangers...dah dapat senyap la dia n aku pon bleh mkn dgn tenangnya...husband aku beli popiah...dengan popiah dia sekali aku pau...tp perut aku still rase x best gak...huhu...x mau spoilkan keadaan aku pon tahan la ke x best'an perut aku nih n sempat la pusing2 n snap gambar.
 
*Budak kecik yg suke pau ibu n ayah dia...


 
* Power Rangers habuan Farish

 
 
* Tak tau anak saper ntah tetiba datang kat meja aku...pastu dia pau Power Rangers Farish..Kat belakang tuh mak dia...seb baik mood Farish baik, siap sedekah lagi menan kat budak tuh..


 
*Hasil kerja tangan Farish...again..not bad..

Abis pusing n snap gambar aku ajak husband balik coz dah x tahan dah perut aku nih..pedih semacam je...pagi tadi macam dah ok je...Sebelum balik Bangi, aku ajak husband inggah tempat nih...Cuba teka kat mane nih...sekali tgk cam SPA or ape2 jela kan...hakikatnya ni adalah sebuah KLINIK...cantikkan dekorasi dia...Ni klinik Syifa kat Bangi...Aku suka g klinik ni coz dekorasi dia santek n tenang je...org sakit pon bleh baik walaupon doc dia biase2 aje...hehe


 
* Tgh tunggu nak amik ubat..

Dalam 15 minit tunggu, nama aku dipanggil...doktor pompuan....seb baik...aku pon bgtau la simptom2 penyakit aku nih...sakit perut, perut cam masuk angin, rase loya2 n nak muntah...pastu tau x soklan  pertama yg doktor tuh tanye kt aku..."Dah kawen ke"... "dah",aku jawab...dan soklan seterusnye confirm dah tau punye kan...nie mesti doktor tue suspect aku pregnant...tp berdasarkan hujah2 yg aku bg, aku berjaya mematahkan tanggapan doktor tu kat aku..hehe...dia suh aku baring n check perut aku..Pastu dia cakap, "Saya bagi kamu ubat sakit perut n angin ek"...amik ubat trus balik Bangi...

 

0 comments: