Transformasi Diri Sendiri...

Hari ini rasa sangat malu...huhu...kenapa ek...4 d 1st time in my life aku telah buat transformasi kat diri aku...sbnrnye bende nih x la baru pon, tp aku yg membaru kan utk diri aku...hehe...sampai ofis org yg pertama sekali perasan adalah Syam..."Wah makcik lawa nmpk lain la hari nih...mcm pembaca berita...6 thn kenal baru hari ni aku nmpk ko lain"...Cis...sesuke je ko panggil aku makcik ek...

Pastu Tikah, Linda & Ema pon perasan dgn perubahan kat aku."Kan elok camni", Linda cakap...kak Mai tuh je perasan lain macam...org lain pakai elok jek"..hehe..Aku mmg camtu...takut nak buat perubahan, takut nmpk pelik plus aku mmg takut utk buat perubahan...huhu

Best part, bos aku n kakak cleaner pon tegur gak perubahan kat aku...jarangla especially bos lelaki nak amik pot pasal 'bende' alah nih...Rase cam nak masuk bawah meja jek x pon pegi balik rumah tuka...Nampak sangat selama 6 tahun aku keje nih aku masih sama dan x berubah langsung...cume berubah status jek...hehe

Sebelum buat perkara tuh, aku dpt khidmat nasihat dari org kanan aku a.k.a husband aku..
Dia kate ok la camni...nmpk lain sket...hehe

APAKAH YG TELAH AKU BUAT???
Jeng...Jeng...Jeng....
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*Aku telah berjaya pakai tudung ala2 buk arini...hehe...baru hari ni aku ade kekuatan nak pakai walaupon sebelum nih tingin sgt nak pakai...bengongs kan...hihi...pakai jela...sape nak larangkan...runsing ngan diri sendiri...malu x bertempat...

7 comments:

Bittersweet Life said...

tu la..pakai je la..kan nampak cam ibu mithali...tu gemok atas tu..relax je dia pakai..

ain.ya.nun. said...

kakmai: erkk, ai pun mcm akak. tak bersedia tok perubahan gitu. =p *muke xseswai

linda: gemok?? hep2. *sapelatu =p

Bittersweet Life said...

ade larrrrrr..sila la teka..kalau betul dapat gaji esok...huhuh

ain.ya.nun. said...

linda: xpe. tak betol pun ttp dapat gaji esok. rasanya tau je sape gemok yg glemer tu. =p

mRsauRa said...

chetttt...hengatkan amenda la tadiiii....xpelah change 4 gud!!!

babyblue said...

muahahha.. mai memang wartawan betollah! buat ai suspen je tadi. huhuhu.. comel gak apa pakai tudung tu

Mayiskandar said...

lynda, Dak ping, Kikin, Babyblue : hehe...saje jer bagi saspen....malu la...xpe pasni berusaha lagi pakai dgn konfidennye...huhu