Kagum...KaguM...KAGUMSSSSSS!!!

Haaaahaaa…Tajuk kat atas cam tak bleh blah je kan…Apa yg kagum sgt tah?... Actuallynye xde ape yg kagum sgt pon…Cumanye pagi tadi tgh dok lepak2 depan tv, bukala TV3…pastu nmpkla Serina nak Chef Wan tgh dok membebel sambil makan… Jalan Jalan Cari Makan rupenye…


Tgk je la…tetiba nmpk sesuatu yg menarik perhatian aku…kaler hijau-hijau…sejuk+nyaman je…Macam pernah aku lihat tmpt nih…daripada dok kat sofa terus aku turun dok kt lantai…dekat sket ngan TV…rabunla katankan… Macam penah pegi je…utk kepastian n pemandangan yg lebih jelas lagi…pegi dekat lagi kat screen TV…Hah!...Confirm n Sah!...ICE ROOM Nilai…Peh!...masuk TV beb!... Kagum la aku sekejap…first time Nilai menjadi glemer…teruja la sekejap…hehe


Abis je menjelajah ICE ROOM…diorg round lagi sekitar Nilai…pastu berenti kt tmpt yg mmg biasela org Nilai makan…aku rase ramai peminat kedai nih termasukla aku gaks…apa lagi kalau bukan AMIRA SEAFOOD…kagum lagi aku…camne la diorg nih bleh sesat smpi Nilai…ye la kan, kalu nak diikutkan apa sgt la Nilai nih klu nak di bandingkan ngan Bangi (puji tmpt sendiri nmpk...hehe), Shah Alam ke…tapi takpela…at least bleh glemerkan Nilai nih…untung2…pasni TESCO ke JUSCO ke bleh masuk Nilai…tokey AMIRA SEAFOOD siap sengih2 bangga…lipstick merah ang…ang lagi…kenmain akak melaram ek…mentang2 la kedai masuk TV:)

6 comments:

Bittersweet Life said...

patot ler rege kat amira tu mahal cam haram..feeling cam Bangkok House dah la tu..

Mayiskandar said...

mahal giler...feeling cam kedai esklusif je...

ain.ya.nun. said...

ala, terlepas tgok lak.

Mayiskandar said...

Dak Pink : Takpe ain...x best pon...teruja sket je coz nilai masuk TV :)

Ajulaa said...

ala.. tak tengok....huuhh.. takpe. tgk kat online tv3 .. hehe

Mayiskandar said...

azura : hehe...teruja sket je zura...x pasal2 ice room n Amira glemer