Ade Talent Tak Aku Nak Keje Kat Melodi?

Hari selasa lepas tmpt keje aku telah dikunjungi seramai 250 ahli kelab Persatuan Bermotosikal Negeri Johor dlm program Konvoi Motosikal Jelajah 1 Malaysia dan Kempen “Kami Prihatin”. 

Konvoi nie anjuran Gabungan Pelajar Malaysia Semenanjung (GPMS) dengan kerjasama penuh Kementerian Belia dan Sukan dan pihak istana Johor...Peh! skema tul ayat aku...Diorg singgah kt 8 buah universiti termasukla tmpt keje aku. Takdela teruja sgt coz ramai yg dah pertengahan umur. Nak cuci mata pon x best...hehe

Best part Fauziah Latif penyanyi terkenal tuh pon join sekali. Disebabkan keje aku nih wartawan, dptla aku interview kak Gee tuh. Tgk dlm TV nmpk cam tinggi jer orgnye...tp ble tgk real kecik molek jer...Tp dia mmg cantik...natural beauty. tak pakai make up pon ttp cun...tak kan konvoi naik moto nak kene pakai foundation dua tiga lapis kot?


Kakak rambut ketak sedang menginterview kak Gee...

Cuba tengok...aku lagi tinggi n besar dari kak Gee...
Amacam?...ade tokoh tak aku nak keje kat melodi...pas nih abg rambut ketak confirm resign punyer...hehe


p/s : Aku rase baju, tudung & kain aku cam tak matching jek? Kecelaruan identiti...huhu

10 comments:

Bittersweet Life said...

erm...kak mai kna gi perm kan rambut dulu sbb rmbut k. mai skang lurus..pastu baru jd kakak rambut ketak..pastu jgn lupa vest 5's kak mai tu...kalau kak mai lengkapkan semua tu...pergh...mmgg kalau team Melodi tgk sure dorang melamar kak mai ganti abg rambut ketak..

p/s: ni kan mmg identiti kak mai..pick, mix and match....hihihihih

Elin said...

wow...cayalah..cam wartawan la kak. Bestnyer dpt jmpe Kak gee..nape kitorang tak tau..huhu.

p/s:ok ape bj n tudung tu..match jer.

::studio_FARUQ:: said...

woowww!!hebat laa kakak rambut ketak...terjah dan terjahhh!!!

Mayiskandar said...

lynda: klu nak perm rambut, rambut akak tak cukup pjg. Nak ketak punye psl silap2 jd cam rmbut johan raja lawak...ampun tak mo...huhu
tang vest 5's tu yg x bleh blah tuh....sanggup ke akak nk pakai?

Mayiskandar said...

elin :hehe...best tak best sgtla...takpe elin mane tau next time leh jmpe..

Ku bukan aku : terjah...jgn x terjah...idup kakak rambut ketak:)

Mayiskandar said...
This comment has been removed by the author.
Mayiskandar said...
This comment has been removed by the author.
Mayiskandar said...

lynda: klu nak perm rambut, rambut akak tak cukup pjg. Nak ketak punye psl silap2 jd cam rmbut johan raja lawak...ampun tak mo...huhu
tang vest 5's tu yg x bleh blah tuh....sanggup ke akak nk pakai?

Hafida Amy said...

wah...cayalah k mai..mang bbakat ler..hi3..best nye jmpe k gee..

Mayiskandar said...

Hafida : hehe...bakat suam2 kuku jer...bolehla nak carik mkn...