Sakit Tekak...Sakit Mate...Sakit Hidung...

Mood nak menghapdet berkobar2 tapi keadaan tak menizinkan. Tp tetap gak nak hapdet. Lately nih kurang sihat. Pas jamuan raye besar kat opis aku, aku terus jatuh sakit dengan jayanye. Nie la penangan minum air ais byk sgt. Maner taknye, buat majlis raye kat outdoor...of coursela panas berpeluh2. Hilang ke'vouge'kan aku....vouge ke? ...hehe. Hasilnye aku bantai minum air ais bergelen2. Esoknye sakit tekak. Hidung pon dah start gatal2.

Kondisi skrg adalah Sakit Tekak, sakit Hidung & Sakit mate. Tekak sakit coz nak selseme. Hidung plak dan mencurah2 dah hingus kuar plus tetiba cam ade kudis ker jerawat dlm idung aku pon tak sure. So makin sakitla idung nih. Nak pegang pon sakit. Rase cam besar+bengkak jer idung aku nih. Mate sebelah kanan plak merah berair. Jumpe doc dia kate ketumbit. Tapi aku tgk tak jmpe plak matenye. Kompius aku either sakit mate or ketumbit. Hazab sungguh rasenye.

Dah lame dah aku tak sakit satu badan nih. Cakap ngan husband dia kate aku byk dosa ngan dia. Tue yg dapat sakit tuh. Mmg byk dosa pon. Melawan jer kejenye... member opis aku tegur apsal mate aku merah..."ko skodeng orang ek"..mmg pon aku skodeng...skodeng husband aku...hehe...ampunkan kite ek bang...huhu

p/s : Cepatla sembuh....next week kene mengharungi sesuatu yang agak mendebarkan...apakah itu...TUNGGUUUUUU.....

4 comments:

::studio_FARUQ:: said...

hoho....tu laa banyak sgt kak mai melantak kambing golek...tu yg tergolek tu..hhehehe

Mayiskandar said...

ku Bukan aku : tu la pasal..bukan kambing yg tergolek..akak yg tergolek...huhu

Anonymous said...

bnyak dose bergossip tu... heheee... mai, buat masa ni apa kata stop dulu aktiviti skodeng tu. mana tau mata tu cpat sembuh..


::housemate-linda::

Mayiskandar said...

Housemate linda : tu lah...gosip tak tentu hala...nie lah padahnyer...sy cubelah kak stop xtvt skodeng tuh...tgh cube nih.... isk...isk...cam susah jer...hehe