Another 1 more days left...

Another 1 more days left... Esok berakhirlah penyeksaan aku selama 5 hari mengadap PTK. Siyes klu bukan sebab aku tak lulus lagi PTK sumpah aku tak mau amik lagi. T u pon aku bg masa 3-4 tahun tak amik PTK since 1st PTK aku dulu fail atau bahasa manjenye tak lulus. Tp demi memikirkan mase depan yg cemerlang aku gigihkan jugak amik PTK taun nih. 

Disebabkan mood nak amik exam PTK takde, aku sampai lupe tarikh exam.  Sampaikan urusetia unit latihan terpake cal aku igtkan aku ade interview exam arituh. Sengal sungguh. Tak tau la camne exam kali nih. Bace buku mmg jgn haraplah. Nmpk dah cam bayang2 utk repeat paper jer…huhu..Ya Allah bantula hamba mu ini…Amin

Minggu nih aku sgt bz meng’attend’ open house rumah kawan+jiran. Kalau ikut hati mmg nak g sume rumah. Org dah jemputkan. Duit pon tak yah kuar. Cume freekan perut jer. Tp besela manusia hanya mampu merancang. Kpd kawan2 yg menjemput open house dan aku tak dapat menghadirkan diri tuh mintak maap bebyk la ek. Tak sempat plus kengkadang tempat tuh di luar kawasan.

Sibuk pegi open house rumah org, rumah sendiri bile lagi? Tet…tet…tet….Soalan cepu emas dari pelbagai pihak. Sabar ye tuan-tuan. Hajat di hati mmg nak buat. Dr taun lepas lagi nak wat. Tak tercapai lagi hasrat. Nntla aku diskas dulu ngan husband aku camner. Kalu ok nnt aku helo2 la ngan kawan2 sumer ek. Skrg nih nak kene lepaskan dulu exam PTK yg menyemakkan pale otak aku nih. Selagi exam tak lepas aku tak leh pikir nak wat mende lain…huhu

3 comments:

Anonymous said...

saya jawab kat sini lah yer..

mantap....
walOpun penemuduga yang panggil calOn, tapi jawapan anda memang mantap babe..
takleh bagitau aaa bape dapat..
rahsia!
kekekeke...

~bOnda yang cun! ahaks!~

Bittersweet Life said...

tet..tet..tet..tak sabar sungguh nak tunggu open house umah anda...

Mayiskandar said...

Bonda yg cun : harap2 bagila saya mrkh penuh...nnt klu lulus penuh aya boleh belanje...hehe (ayat mengampu)

Lynda : tet...tet...tet....sila bw bersabar ye...akan diwar-warkan dlm maa terdekat ini