Burger Oh! Burger...

Burger...burger...burger...
Asyik nak makan burger jer...
Lately nih kegemaran Farish adalah burger
Asal nmpk McD jer nak burger...asal nak burger jer nmpk McD...hehe
Tapi aku takdela belikan burger McD selalu...Harus kopak makcik...hish
Sekali sekala jer McD...yang selalunya...burger jalanan...hehe...lagi murah + lagi sedap


Tak tau camner Farish leh tukar angin plak nak makan burger...
Nak burger daging jer plak tuh...Nie mesti kene kenan mase aku pregnantkan dia. Mase aku pregnant dulu aku mabuk teruk. Nasik langsung tak lalu nak makan. Sudahnye tiap2 malam aku hadap burger ayam takde sayur...Yang jadik mangsa kene beli of coursela husband aku...smpikan pakcik jual burger tuh dah kenal dah. Asal husband aku dtg jer, "Burger ayam taknak sayur kan". Wah!..pakcik sgt pandai...hehe

Tu pasal la agaknye farish giler mkn burger skrg nih. Tp fav dia burger daging, bukan ayam. Ade satu hari tuh husband aku sajerla beli burger daging utk kami n benjo utk Farish. Balik rumah bile aku bukakkan benjo utk dia, muke Farish dah lain mcm. "Nie bukan burger Farish, nie ibu punye. Farish nak burger daging". Eksen...langsung tak mau pandang..."Ye la...ye la...Farish makan burger daging ek". At last ibu dia niela yg terpakse mengalah makan benjo...huhu
 
Dua beranak sedang tunggu burger
Lokasi ; Grand Union Nilai

The next day...
Lokasi ; Desa Jati, Nilai



4 comments:

::studio_FARUQ:: said...

alaahaaiii kak....
port same je cam sy beli burger..hehe..
kat grand union tu sdp giler bger dye..suke taw....
ibunyer suek bger ayam..anaknyer suke bger daging..elok laa tuhh... :-)

ain.ya.nun. said...

burger mmg bez. farish, kita bole geng la! =)

Mayiskandar said...

ku bukan aku : tu la akak pon baru jer dua kali beli kat situ. tp burger dia mmg marveles gojes...hehe

Mayiskandar said...

dak pink : best...pasni bleh la farish mintak auntie ain blanje burger ek...hehe